Starzenie skóry twarzy najczęściej obserwowane jest w jej dolnej i środkowej części. Policzki oraz linia żuchwy tracą wyraźny kontur, a nadmierne zwiotczenie skóry sprzyja powstawaniu „chomiczków”. Skórze brakuje sprężystości.

Zabieg z użyciem preparatu Profhilo wzmacnia i zagęszcza skórę, wygładza zmarszczki w obszarze policzkowym, pod policzkowym, jak i w okolicy „kurzych łapek”. Wysmukla rysy twarzy przywracając odpowiednie napięcie skóry, jednocześnie liftingując linię żuchwy oraz górną część szyi. Rysy twarzy stają się wysmuklone i wyraźniej zarysowane, a cała twarz odmłodzona, dając tak oczekiwany efekt biorewolumetryczny.

Zaaplikowana molekuła młodości Profhilo powoli i długotrwale działa na skórę jak „miliony sprężynek”, które przywracają kontur twarzy i nadają utracony z biegiem lat efekt jędrności.

WSKAZANIA:

• Utracony owal twarzy i opadnięte policzki („chomiki”)

• Zmarszczki pionowe i poziome twarzy

• Utracona objętość i zwiotczenie skóry

• Brak napięcia i elastyczności skóry

• Poprawa wyglądu skóry twarzy

PRZECIWSKAZANIA:

• ciąża i okres karmienia piersią

• choroby nowotworowe

• zaburzenie krzepnięcia krwi

• stosowanie leków przeciwzakrzepowych;

• grzybicze i bakteryjne infekcje skóry oraz stany zapalne;

• aktywna opryszczka.

Na czym polega zabieg?

Użycie innowacyjnego preparatu Profhilo pozwala na zastosowanie specjalnej techniki wstrzykiwania, ograniczając obszar iniekcji do jedynie 10 wkłuć w precyzyjnie wybranych, anatomicznych punktach, po obu stronach twarzy.

Iniekcja w miejscach, nazywanych Bio Estetycznymi Punktami iniekcji na twarzy, pozwala na pełniejsze zatrzymanie procesu starzenia, zapewnia doskonałą dyfuzję preparatu i nadaje odpowiedni efekt rusztowania i wysmuklenia twarzy.

Co oznacza że preparat PROFHILO wstrzykuje się specjalną techniką BAP?

BAP Technika (Beauty Aesthetic Points) to pięć specjalnie opracowanych Bio Estetycznych Punktów iniekcji na twarzy, które pozwalają na pełniejsze zatrzymanie procesu starzenia. Zostały wybrane przez badaczy IBSA w odpowiedniej odległości od struktur żylnych i dużych gałęzi nerwowych w celu zminimalizowania ryzyka powstawania krwiaków, siniaków, ucisku lub bólu podczas iniekcji.

Dla kogo jest zabieg?

Dla osób, które chcą nieinwazyjnego zabiegu z efektem liftingu skóry, który nie zmieni rysów twarzy zapewniając naturalny wygląd. Polecany jest dla osób, które zmagają się nadmierną wiotkością skóry objawiającą się powstaniem tzw. “chomiczków”, zatraceniem konturu twarzy, drobnymi zmarszczkami i brakiem sprężystości skóry.

Jakie są przeciwwskazania do zabiegu?

Przeciwwskazania do zabiegów są podobne jak w przypadku większości zabiegu z użyciem kwasu hiarunowego: niewyrównane choroby immunologiczne, choroby tkanki łącznej, choroba niedokrwienna serca, niewyrównane nadciśnienie tętnicze, zaburzenia krzepnięcia lub stosowanie leków przeciwzakrzepowych, stany zapalne w miejscach planowanego zabiegu, choroby nowotworowe, występowanie tendencji do przerostu i bliznowacenia, występowanie nierozpuszczalnych implantów w obszarze zabiegowym, ciąża i okres karmienia piersią.

Na efekty zabiegu w postaci rozświetlenia skóry, wygładzenia zmarszczek i ujędrnienia należy poczekać – pierwsze widoczne są po ok 10 dniach, a ostateczne utrzymują się ponad 6 miesięcy.

Jak często należy powtarzać zabieg?

W celu kompleksowego odmłodzenia skóry najczęściej wystarczają 2 zabiegi, w odstępie 30 dni. W niektórych przypadkach, przy bardzo złym stanie skóry, zalecane jest wykonanie trzech zabiegów. W celu wzmocnienia i utrzymania efektu można wykonać 1-2 zabiegi podtrzymujące rocznie.

Jaki jest okres rekonwalescencji?

W większości przypadków po wykonanym zabiegu można wrócić do aktywności zawodowej, natomiast jest możliwość wystąpienia niewielkich siniaków, obrzęku czy bólu w miejscu podania preparatu.

Czy zabieg jest bolesny?

Zabieg jest praktycznie bezbolesny. Podczas zabiegu czuć rozpieranie oraz rozchodzenie się preparatu.

Cennik:

1 zabieg - 1000zł